Právě ta dělá dojem, a samozřejmě s dalšími věcmi. Například obalem výrobku. Přiznejme si, i ten prodává. Čím lepší, tím více přitahuje zákazníkovu pozornost. Potvrdily to i výzkumy dvou na sobě nezávislých agentur. Zákazník sáhne raději po barevném a hezkém obalu při cenové nerozdílnosti. Děje se tak však i tehdy, není-li rozdíl mezi cenami příliš veliký.
Ne každý majitel firmy má vlastní grafické studio se spoustou grafiků. Většinou to bývá právě naopak. Střední a malé firmy by si to asi ani nemohly dovolit. Takže by měly jen smutně pokukovat po těch co na to mají? Ne, nemusí. Grafické studio Olomouc Imperialmedia vše zařídí.
V boji o zákazníka je to totiž tak, že se používá všechno, a právě obal, který se po rozbalení zboží většinou vyhodí, hraje velkou roli. Proto jej nemůže vytvořit amatér, který neví kam co a jak. Většinou vznikne patlanina, a je to i špatně prodejné. Na to hle musí vlítnout odborníci. Stejně jako na logo firmy, která třeba teprve začíná. Také jej nelze vytvořit jen tak, bezmyšlenkovitě na stole při odpoledním kafíčku. I na tohle by měl odborník svůj názor a zcela jistě by předložené logo zcela předělal.
Jde třeba také o celkový obalový design, nejen o to, co je na krabici, sáčku, či na čemkoli jiném natištěno. To celé musí být dohromady harmonický celek, který zákazníka přitáhne a volá na něj, aby si jej koupil. Nu, a právě toto vše umí profesionálové v grafickém studiu. A samozřejmě ještě spoustu věcí navíc.
Ten, kdo chce prodávat by měl být s nimi v neustálém spojení a projednávat případné úpravy. Jako zákazník si samozřejmě určí celkový vzhled, ale například vyložené nesmysly mu budou jistě vysvětleny a odstraněny. Například dát žlutou barvu na jinak žlutý podklad a podobně. Jde zde totiž o čitelnost, zákazník nebude luštit co to vlastně je. Prostě, každý výrobek a každá firma potřebuje své.